אימוני דמיון מודרך לחיזוק החוסן המנטאלי

בשנים האחרונות בחינת הלשכה הופכת להיות יותר ויותר מנטאלית, ופעמים רבות מה שמכריע את הכף הוא לא בהכרח רמת הידע של התלמיד אלא החוסן המנטאלי שלו במהלך הבחינה.

על מנת שתגיעו לבחינה בהלך הרוח הנכון, חזקים יותר מתמיד, ומלאי ביטחון יותר מתמיד, וכדי שגם תקופת הלימוד תעבור עליכם בנעימות (בכל זאת, מדובר בלימוד ממושך), הכנו עבורכם אימון מיוחד של דמיון מודרך, המבוסס על כלים של חשיבה חיובית ו-NLP.

במהלך האימון נזמין אתכם לנוע בדמיונכם אל עבר שלוש תחנות בעתיד הקרוב שלכם. מדוע? כי כאשר אנו יוצרים באמצעות הדמיון שלנו תמונה עתידית, תת המודע מגייס את כל המשאבים שיש ברשותו על מנת להגשים את אותה תמונה, היינו, להפוך אותה למציאות. תהליך זה מכונה בשפת ה-NLP "חוק ההגשמה". או במילים אחרות, מחשבה יוצרת מציאות.  

האימון נכתב ע"י המאמנת- עו"ד שירה וייסברגר, בוגרת לימודי NLP, תחת הנחייתו של ד"ר יוסי קדמי, מייסד המרכז המוביל ללימודי NLP ברמה בינלאומית.

תחילה נדמה יחד את תחושת הביטחון והרוגע שתחושו במהלך הבחינה. לאחר מכן נדמה את רגע קבלת ההודעה מהלשכה על מעבר הבחינה. ולבסוף נדמה יחד את הרגע הקסום מכל – רגע קבלת התעודה בטקס ההסמכה. 

האימון שזור בהיגדים חיוביים ומעצימים שמטרתם לחלחל לתת המודע, ולחזק את הביטחון ביכולת שלכם לעבור את הבחינה. 

אין צורך בניסיון קודם בתרגול של אימוני דמיון מודרך. כל מה שצריך הוא 15 דקות, למצוא תנוחה נוחה, להפליג בדמיונכם, ולתת למשפטים המעצימים לעטוף אתכם. 

אפשר להיות עם עיניים פקוחות או עצומות במהלך האימון. רוב האנשים מעדיפים עיניים עצומות כיוון שזה עוזר להם להתרכז ומונע הסחות דעת. 

הזמן האידיאלי לתרגול האימון הוא לפני השינה, אך אין מניעה לתרגל גם בזמן אחר, כל עוד אתם לא עסוקים בפעולה אחרת (כמו נהיגה למשל). 

ככל אימון אחר של דמיון מודרך, מומלץ לשמוע את קובץ האודיו כמה שיותר פעמים עד הבחינה, על מנת ששני חלקי המוח, המודע והלא מודע, יתחברו למסרים. במהלך חודשי הלימוד הראשונים אנו ממליצים על תרגול שבועי, ובעשרת הימים שלפני הבחינה אנו ממליצים לעבור לתרגול יומיומי, על מנת להפיק מהאימון את המירב.

בחרו את האימון שלכם