לימוד מקדמי לבחינת הלשכה
בזמן שלך ובקצב שלך

בין אם אתם נבחנים עם אילוצי זמן ידועים מראש, נבחנים עם אתגרי קשב וריכוז, נבחנים שמבקשים להוריד את מפלס הלחץ, או נבחנים המעוניינים בלימוד שפוי יותר בשלב הלימוד העיקרי – הבחירה בלימוד מקדמי מוכיחה את יתרונותיה בכל מועד מחדש!

המאמנת היא מערך הכולל 20 קורסי וידאו החולשים על שלושת פרקי הבחינה, ומחולקים ל-240 סרטונים קצרים. עם ההצטרפות למסלול הוידאו נפתחת הגישה לכל הסרטונים באופן חופשי, ובאפשרותך להתחיל בלימוד מקדמי בתקופת ההתמחות – בזמן שלך ובקצב שלך. כל הסרטונים במאמנת בני 15 דקות בלבד כל אחד – מעבר לכך שזהו פרק הזמן האידיאלי לשמירה על קשב וריכוז, הסרטונים הקצרים מאפשרים גם לנבחנים עם התמחות אינטנסיבית לשלב בקלות את הצפייה בסרטונים במהלך ההתמחות.

הלימוד המקדמי במאמנת מלווה בתוכנית לימוד המחולקת לשתי יחידות לימוד שבועיות.  כל יחידת לימוד מצריכה כשעה וחצי בלבד. התוכנית כוללת הנחיות לצפייה בסרטוני הוידאו, וכן עבודה עם החוברת של המאמנת לביסוס ההתמצאות בחיקוקים המרכזיים של הפרק המהותי. 

המאמנת מציעה 3 תוכניות ללימוד מקדמי: תוכניות המיועדת ל-5 חודשי לימוד מקדמי, תוכנית המיועדת ל-3 חודשי לימוד מקדמי ותוכנית המיועדת לחודש וחצי לימוד מקדמי. 

אז יאללה! כל מה שנשאר לך לעשות הוא לצפות בסרטון ההדרכה עם המאמנת, ולהתחבר עוד היום ללימוד מקדמי יעיל וחווייתי שיזניק אותך לגבהים!

אתם שואלים - המאמנת עונה

בהחלט! הגישה לסרטונים מתאפשרת מרגע ההצטרפות למסלול הוידאו והיא נשארת עד למועד הבחינה. הסרטונים שלנו ליוו בשנים האחרונות אלפי נבחנים בשלב הלימוד העיקרי שלהם. לא משנה באיזה מערך עיקרי תבחרו ללמוד, סרטוני המאמנת יהיו עבורכם אי של שפיות ללימוד ממוקד וזכיר. אלפי הבוגרים שלנו משתפים שבבחינת האמת כשהיד שלהם רעדה הם זכרו בעיקר את סרטוני המאמנת הודות לשיטת הלימוד הייחודית.

השיטה המקורית של המאמנת פותחה על ידי עו”ד שירה וייסברגר והיא מבוססת על דימויים חזותיים ועל אסוציאציות.

להבין מהר –  המוח האנושי מעבד דימויים חזותיים בצורה מהירה, ועל כן שיטת המאמנת מאפשרת הבנה מהירה של סוגיות וחוסכת לנבחנים בשלב הלימוד העיקרי מאות שעות לימוד.  

לזכור יותר –  שיטת המאמנת מבוססת על זיכרון חזותי וקולי ומבנה זיכרון לטווח ארוך. הודות לשיטה המקורית הנבחנים “רואים ושומעים” את הסוגיות השונות בבחינת האמת, ועל ידי כך קוטפים נקודות רבות ביתר קלות.

בוודאי! החלק האחרון של כל סרטון מוקדש לטובת תרגול בשיטת התרגול המקורית ששירה פיתחה, כך שכל סוגיה נלמדת בד בבד עם תרגול.  השאלות בסרטונים הן שאלות מקוריות שנכתבו על ידי שירה והן ברובן שאלות ברמת קושי גבוהה יותר משאלות לשכה. 

בהחלט! קורס ‘מיומנויות בפתרון שאלות רב ברירה’. שירה  עוסקת בהקניית מיומנויות למידה באקדמיה, ופיתחה לאורך השנים מגוון טכניקות מקוריות לפתרון שאלות רב ברירה. הקורס מציע מגוון רחב של טכניקות לפתרון שאלות וכן כולל חטיבה נפרדת שעניינה כללי לוגיקה לפתרון שאלות במצב של חוסר ידע, המאפשרים לנבחנים לקטוף כ-6 נקודות בממוצע בבחינת האמת ללא ידע ישיר. הקורס כלול במסלול הוידאו.  

אין עוד מרצים במאמנת. שירה היא מפתחת התוכן של כל קורסי הוידאו במאמנת והיא זו שמופיעה בכל 240 הסרטונים.