על המאמנת

הכירו את המאמנת

נעים להכיר, שירה וייסברגר, יזמת בתחום ההכשרה המשפטית, עורכת דין מגשרת ומרצה, בוגרת תואר ראשון ושני במשפטים, בוגרת לימודי N.L.P, מרצה מן החוץ בפקולטות למשפטים וביניהן: המסלול האקדמי המכללה למינהל והמכללה האקדמית נתניה, ובעלת ניסיון של למעלה מ-12 שנים בפיתוח תוכן משפטי מקורי לבחינת ההסמכה של לשכת עורכי הדין.

הקמתי את המאמנת מתוך תחושת שליחות לסייע לכמה שיותר נבחנים לעבור את הבחינה בהצלחה, ובידיעה ברורה שפיתחתי שיטת לימוד מקורית המאפשרת לימוד שפוי, זכיר וחווייתי.

שיטת הלימוד המקורית - מבינים מהר, זוכרים יותר

שיטת הלימוד במאמנת מבוססת על תיאוריות הוראה ולמידה המבחינות בין רמות שונות של לימוד, ומתוך הכרה בכך ששלב ההבנה הוא השלב החשוב ביותר בתהליך הלימוד לבחינה. שיטת המאמנת מבוססת על דימויים חזותיים וקוליים, דרכם נבנה זיכרון לטווח ארוך. השיטה המקורית מאפשרת הבנה מהירה ומעמיקה של הסוגיות השונות, ובכך מקצרת את יום הלימוד של הנבחנים באופן משמעותי. 

לומדים שפוי

רובם של הלומדים לבחינת הלשכה משננים את חומרי הלימוד באופן לא יעיל, באמצעות כלים שאינם מותאמים לזיכרון לטווח ארוך, ולמסת חומר כמו זו שנדרשת בבחינת הלשכה.

שיטת המאמנת פותחה לזיכרון לטווח ארוך, ומתוך מטרה לאפשר לנבחנים “לראות ולשמוע” את הסוגיות השונות בבחינת האמת. הרצאות הוידאו משלבות מגוון של טכניקות זיכרון בדמות משפטי מפתח, אסוציאציות, סיפורים העובדים על דמיון מודרך, עזרים קוליים, המחשת סוגיות באמצעים גרפיים המסייעים בהבניית הזיכרון החזותי ועוד.  שיטת המאמנת חוסכת לנבחנים מאות שעות שינון, ולא פחות חשוב – יוצרת חוויית לימוד קלילה ומהנה. 

שיטת התרגול המקורית

חלקה האחרון של כל הרצאה מוקדש לטובת תרגול שאלת רב ברירה מקורית בשיטת התרגול שפותחה על ידי עו”ד שירה וייסברגר.
בשיטה זו, לאחר פתרון כל שאלה, אנו משנים נתון בגוף השאלה (“טוויסט”) אשר משפיע על המצג המשפטי, ובעקבותיו משתנה החלופה הנכונה. כך שלמעשה שאלה אחת הופכת למספר שאלות בכל הרצאה.  

השיטה מסייעת להבנה מעמיקה של הסוגייה מאחר שהיא מאפשרת לנבחנים להתבונן בסוגיה המשפטית מכמה זוויות. כמו כן, השיטה מפתחת יכולת ירידה לפרטים ועמידה על דקויות בשאלות. בנוסף לכך השיטה משכללת את היכולות היישומיות ויוצרת “יישום אלסטי” (במובחן מ”יישום מקובע”), ומאפשרת לנבחנים לתרגם את הידע שיש ברשותם באופן נרחב.