על המאמנת

הכירו את המאמנת
נעים להכיר, עו״ד שירה וייסברגר. בעלת ניסיון של למעלה מ-14 שנים בהכנה לבחינות ההסמכה של לשכת עורכי הדין (מתוכן 7 שנים במתמחה כמפתחת תוכן ומרצה בכירה). את המאמנת הקמתי מתוך תחושת שליחות להנגיש ידע משפטי באופן יעיל וחווייתי, ולאפשר לסטודנטים למשפטים ולנבחנים בבחינת הלשכה, למקסם את הישגיהם וללמוד עם חיוך כל הדרך לגלימה.
מעבר לפיתוח תוכן משפטי, אני מתמחה בהקניית מיומנויות למידה ומשמשת מרצה מן החוץ בפקולטות למשפטים בקורסי חובה אותם פיתחתי המקנים מיומנויות בקריאת חקיקה ובפתרון שאלות רב ברירה (וביניהן במסלול האקדמי המכללה למנהל ובמכללה האקדמית נתניה). ולבסוף, ולא פחות חשוב, אני בוגרת לימודי n.l,p ואת מגוון הכלים הנפלאים אני משלבת במערך כדי לספק לנבחנים מעטפת מנטלית מעצימה לאורך תקופת הלימוד.
שיטת הלימוד הייחודית - מבינים מהר, זוכרים יותר
סרטוני הוידאו במאמנת פותחו בשיטה המבוססת על דימויים חזותיים וקוליים. שיטה ייחודית זו מאפשרת הבנה מהירה ומעמיקה של הסוגיות השונות, מבנה זיכרון לטווח ארוך ומאפשרת שליפה מהירה של הידע בבחינה. אלפי הבוגרים שלנו מספרים שבבחינת האמת ״ראו ושמעו״ את הסוגיות השונות, ובכך טמון חוזקה וייחודיותה של השיטה.


לומדים שפוי
רובם של הלומדים לבחינת הלשכה משננים את חומרי הלימוד באופן לא יעיל, באמצעות כלים שאינם מותאמים לזיכרון לטווח ארוך, ולמסת חומר כמו זו שנדרשת בבחינת הלשכה.
שיטת המאמנת פותחה לזיכרון לטווח ארוך, ומתוך מטרה לאפשר לנבחנים “לראות ולשמוע” את הסוגיות השונות בבחינת האמת. הרצאות הוידאו משלבות מגוון של טכניקות זיכרון בדמות משפטי מפתח, אסוציאציות, סיפורים העובדים על דמיון מודרך, עזרים קוליים, המחשת סוגיות באמצעים גרפיים המסייעים בהבניית הזיכרון החזותי ועוד. שיטת המאמנת חוסכת לנבחנים מאות שעות שינון, ולא פחות חשוב – יוצרת חוויית לימוד קלילה ומהנה.
שיטת התרגול המקורית

חלקה האחרון של כל הרצאה מוקדש לטובת תרגול שאלת רב ברירה מקורית בשיטת התרגול שפותחה על ידי עו”ד שירה וייסברגר.
בשיטה זו, לאחר פתרון כל שאלה, אנו משנים נתון בגוף השאלה (“טוויסט”) אשר משפיע על המצג המשפטי, ובעקבותיו משתנה החלופה הנכונה. כך שלמעשה שאלה אחת הופכת למספר שאלות בכל הרצאה.
השיטה מסייעת להבנה מעמיקה של הסוגייה מאחר שהיא מאפשרת לנבחנים להתבונן בסוגיה המשפטית מכמה זוויות. כמו כן, השיטה מפתחת יכולת ירידה לפרטים ועמידה על דקויות בשאלות. בנוסף לכך השיטה משכללת את היכולות היישומיות ויוצרת “יישום אלסטי” (במובחן מ”יישום מקובע”), ומאפשרת לנבחנים לתרגם את הידע שיש ברשותם באופן נרחב.
